tisdag 10 augusti 2010

Bah, slapphet

Jag har haft massor med roliga nagellack på mig i sommar. Och jag har fotat dem (oftast med mobilkameran, men det tycker jag duger för en så oseriös publikation som den här är). Men de kommer aldrig upp ju! Jag har till och med suttit och tänkt på vad jag ska skriva, men jag kommer aldrig så långt att det kommer upp.

Några bilder kommer här i alla fall.

OPI Need Sunglasses
Med Green Glitter som accent.
Color Club - Almost Famous. Inte uppstädad....
OPI - No Room For The Blues
Med Sally Hansen - Marine Scene som accent.
China Glaze - Far Out
Make Up Store - Sophie som accent över Far Out.

Så, inga vitsiga kommentarer eller sedelärande berättelser den här gången. Men som sagt, lite bildbevis för vad jag har haft för mig i sommar i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar