måndag 31 mars 2014

En skvätt orange kanske?

I ett försök att städa ur kataloger med gamla bilder så kommer här ett par lack som jag har lagt in i kategorin "orange".
OPI - Rising Star
Oh det här är fint! Rising Star kunde ha blivit heltäckande på ett lager om jag hade varit lite mer försiktig. Men två lager funkar ju det också. Det är härligt storglittrligt liksom.

OPI - Marquis d'Mauve
Den här bilden gör inte alls lacket rättvisa. Marquis d'Mauve är ett väldigt fint orange-guld-rödskimrande lack. Två lager använde jag. Jag har hört att det är riktigt snyggt över svart också, jag måste testa det någon gång.
Rising Star, Marquis d'Mauve
Inte alls dumt, om jag får säga det själv. Rising Star är rätt så "in your face", men det gillar jag.

Och så det sista orangea lacket för den här gången.
Depend - 157
Det här är skirt. Här är det två lager av 157 över en hudfärgad bas, och det var fortfarande så att man kunde se nagellinjen i rätt ljus. Men det är en glad och trevlig färg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar