onsdag 8 juni 2016

Mjau?

Det som stundvis har känts som en oändligt lång vår med en massa parallella trådar att dra i har nu börjat sansa sig och lugna ner sig till sommar. Det är bra. Då kanske jag kommer ifatt mig själv så pass mycket att jag börjar fixa naglarna igen. Så länge får vi nöja oss med att kika på lack jag hade på mig för flera veckor sedan.

Hello Kitty - Unstoppable
Unstoppable är en varmt lejongul färg som jag använde två lager av. På ett par naglar borde jag ha använt tre lager, eftersom ojämnheterna i nageln syntes lite väl tydligt. Men det funkade på två.

FOF - 39
Jag fick för mig att det behövdes lite bling, så jag lade ett lager FOF 39 över Unstoppable. Det är en orange bas med hexagoner i blått och guld, samt mindre guldglitter. Det kom väl kanske inte riktigt till sin rätt här, men det funkade hyfsat. Tyvärr så har det torkat ihop något alldeles vansinnigt i flaskan också, så jag fick hälla i en del förtunnare i det.

Unstoppable, 39

En helt ok kombination, men kanske inget jag jublade över. Oh well, bättre än inget.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar