söndag 23 april 2017

Bröllop

Jag var på bröllop i går!

Två av mina vänner gifte sig med varandra, och jag fick vara med och fira dem. Det var en fantastisk trevlig eftermiddag och kväll, och brudparet var sådär strålande fint förälskade i varandra som man önskar sig att de ska vara. Middagen förgylldes av tal fulla av kärlek både till individerna var för sig och till dem som par. Och det var fullt med trevliga människor. Helt enkelt ett mycket lyckat bröllop.

Närbild på brudbuketten

Inbjudningskortet gick i vitt och mörklila, så jag försökte matcha naglarna till det.

Sephora - Electroshot
Två lager Electroshot var ganska nära det jag var ute efter. Kanske snäppet mörkt. Men rätt snyggt. Det finns ett djupt skimmer i lacket som inte kommer till sin rätt på den här bilden.

Depend - 5040, Unicorn Drean
Så jag lade över ett lager lila holo i form av Unicorn Dream för att ljusa upp och festa till det lite. Nu såg det nog mest mörkblått/svart ut inomhus på kvällen i alla fall. Men ändå. Det var ju inte direkt mina naglar som avgjorde om det blev en bra dag eller inte. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar