fredag 15 september 2017

Rosa kamouflage?


Den där världens bästa syster som jag pratar om? Hon tackar mig för att jag matar hennes husdjur genom att ge mig nagellack. Vilket är skoj. Här är en kombination av två lack jag har fått på det sättet.

Barry M - Speed Demon
Barbierosa med svalt skimmer i. Jag ser nog inte riktigt kopplingen till racing. Men det struntar jag i, för det var precis den här färgen jag kände för idag. Tre lager blev någorlunda jämnt. Och det är nog mer mina naglars fel än lackets, de är inte i särskilt bra skick just nu.

Sinful Colors - Cute Cadet
Och så det här då. SinfulColors har en "Camo Glitter"-kollektion. Det är en klar bas, med hexagonglitter i olika storlekar i rosa, vitt, svart, blekt gult och holosilver. Strålande! Jag lade på ett rejält tjockt lager över Speed Demon.

Speed Demon, Cute Cadet
 Jag är inte direkt diskret och smälter in i någon bakgrund, men det är trevligt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar