tisdag 27 november 2018

Semestern tog slut..

Ja, alltså, har man inte en massa ledig tid så prioriterar man annorlunda. I vanlig ordning har jag jobbat mer än jag borde, och haft färre lack på mig än jag borde. Till mitt försvar kan jag hävda att jag i alla fall också har dragit ned på inköp av lack...

Lite lack har jag haft, men inte mycket alltså.

Sephora - Winter Spirit
Det är det ett tag sen jag hade på mig nu, men med tanke på att det har blivit vinter bara de senaste dagarna så känns det passande att visa upp. Winter Spirit är ett trevligt, ganska varmt grått lack som täckte på två lager. Flaskan är liten, men borsten är bred.

HM - White/Gold Glitter
Det här är vad det heter, vitt och guldfärgat glitter i en klar bas. Jag använde bara ett lager, och fiskade inte efter de större guldbitarna. Men jag tyckte att det blev trevligt ändå.

Winter Spirit, White/Gold Glitter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar