måndag 26 april 2010

Reklamdags

Jag är kund hos Nailmail, vilket innebär att jag en gång i månaden får hem ett paket med nagellack i brevlådan. Jag har bara varit medlem sen den 8:e mars, då de hade ett rabatterbjudande, så jag har bara fått hem ett paket hittills. Det innehöll Orly-lack. Cotton Candy, Iron Butterfly och Glam Rock. Här kommer bilder.

Först ut är Cotton Candy, med tipparna i Iron Butterfly. Jag hade problem med appliceringen av Cotton Candy, det blev inte jämnt, och det blev till slut så tjockt att det tog evigheter att torka. Dessutom tycker jag att Orlys lack luktar illa.


Sen kom Iron Butterfly, som jag har velat ha sen jag såg det på en blogg för flera månader sen.  Men eftersom jag var otålig och ville testa Glam Rock också så fick det blir accentnagel på ringfingrarna. Jag blev väldigt nöjd. I princip heltäckande efter ett lager, härlig matt finish. Tyvärr satt det inte särskilt bra. En stor flisa lossnade på ena tummen. :-(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar