söndag 9 maj 2010

En studie i blått - varning för mycket bilder.

Nu var det så där länge sen jag uppdaterade igen. Lite dåligt av mig, jag har ju använt flera roliga lack sen sist. Men det som bjuds idag är en studie i blått. Först vänster hand;

Från lillfinger och inåt:
* Essie -  Midnight Cami
* OPI - Blue My Mind
* Sally Hansen - Blue It
* Depend - 41
* Mavala - Paradise Blue

Essie - Midnight Cami

OPI - Blue My Mind

Sally Hansen - Blue It

Depend - 41

Mavala - Paradise Blue

En närbild får avsluta handen..

Och så höger hand.

Från tummen och utåt;
* Hot Looks - BMX Bandit
* OPI - No Room For The Blues
* Sally Hansen - Marine Scene
* Nubar - Absolute
* 2true - 15
Ett finger i taget:

Hot Looks - BMX Bandit

OPI - No Room For The Blues

Sally Hansen - Marine Scene

Nubar - Absolute

2true - 15

Närbild på höger hand.

Och så för att få en bild av alla färgerna.
Det verkar som att jag har flera mörkblå lack, och flera ljusblå. Men inte så mycket i mellanregistret...
En liten bonusbild får det bli. Jag provade att baka Macarons i helgen. De blev lite större än det var tänkt, men väldans goda. Blåbärssmak på smeten i mitten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar