måndag 24 maj 2010

Manliga lack

Jag har läst en del på internationella bloggar om märket Manglaze, som tycks inrikta sig mot den manliga delen av mänskligheten. Min käre sambo bara fnyser om  jag antyder att han skulle använda nagellack, men tydligen finns det andra som är mer öppensinnade. :-)

Dessutom är det så att rätt många kvinnor har blivit förtjusta i Manglazes produkter. Så även jag. Så när jag såg "The Death Tar" på Tradera kunde jag inte låta bli. Så här läckert är det;

Manglaze - The Death Tar i solljus
I skugga.

Och till sist med ett överlack. Det förtar ju poängen med att lacket är matt, men enligt blogosfären så är det värt det, eftersom det blir ett så härligt skimmer med ett glansigt överlack. Jag är inte helt övertygad, men snyggt är det.
Jag är mycket nöjd med det här köpet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar