fredag 28 maj 2010

Blandade manikyrer

Dags för en uppsamlingspost igen. Det samlas en massa bilder på hög i min telefon under veckorna, eftersom jag inte har ro att sätta mig ner och föra över dem till datorn när jag kommer hem på kvällarna. Det ska bli bättring.

L'Oreal Resist and Shine Titanium, nr 450
Otroligt läcker orange som fick mig att tänka på höstlöv. 
Hello Kitty - Garden Green
Mitt första  försök med mintgrönt lack. Jag tror att jag gillade det. Jag ber om ursäkt för att jag inte rengjorde bättre innan jag tog bilden dock, det borde jag ha gjort.

OPI - Season's Screenings
Trevligt lack. Bra skimmer i det, lite röd-svart nästan.


Så, nu har jag lagt upp de bilder som låg på datorn och väntade. Nu ska jag bara föra över de bilder som har tagits de senaste två veckorna eller så. Så snart, snart kommer det upp fler bilder...

Tills dess - Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar