lördag 17 juli 2010

Uthållighetstest Depend 197

När jag åkte på semester valde jag att ha på mig Depend 197. Dels för att det är en diskret färg, och dels för att flaskan är så liten att man kan ta med den för att bättra på vid behov.

Depend 197

Det höll otroligt bra måste jag säga. Baslack, tre lager färg (jag är urkass på att applicera ljusa färger), överlack. Jag lyckades såklart göra lite ojämnheter i det innan det hade hunnit torka helt, och efter några dagar gick det en lite flisa. Men det bättrade jag på, och sen höll det tills jag kom hem. Så tisdag till påföljande fredag hade jag ett och samma lack. Det är garanterat ett personligt rekord!

Här är bilder på hur det såg ut precis innan jag tog bort det.
Lite bubbligt har det blivit, och lite har det ju vuxit ut såklart. Men helt godkänt tycker jag. Det var dock väldigt skönt att byta färg, och fila ner naglarna. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar