torsdag 1 juli 2010

Snaaart semester

Nu ska jag alldeles snart gå och lägga mig. Imorgon är min sista  arbetsdag innan semestern. Fyra långa veckor ledigt blir det.

Men här kommer lite gamla bilder som har väntat på rätt tillfälle.
Depend - 192
Jag trodde inte att jag skulle gilla den här, trodde att den skulle kännas tråkig. Men så blev det inte. Jag gillade det skarpt, faktiskt. Det är inte en "mannequin hand", men den är lugn och trevlig. Efter ett par dagar var det dock dags att piffa upp looken lite.
Mavala - Pure Diamond
Det är ett glitterlack att älska! Härligt täckande glitter, i all världens färger. Skimrar helt otroligt i solljus!!

Ett av de extra roliga lacken jag fick av min syster är detta:
Revlon - Orange Pop
Korall-aktigt lack som luktar när det torkar. Det ska enligt uppgift lukta apelsin, men jag tänker mest på luktsuddigummi när jag luktar på det. Inte otrevligt, inte särskilt stark doft alls. Och en snygg färg. Tyvärr blev det inte så snyggt den här gången, eftersom jag lade en ny manikyr i sista minuten på väg till en kompis födelsedagsfirande (sista lagret lades faktiskt på tåget...)

Så, marsch i säng för min del. Måste ju vara pigg och glad för sista dagen på jobbet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar