måndag 28 juni 2010

Bildbevis

I min förra post lovade jag att det skulle komma bilder inom kort. Men det gjorde det ju inte. Dumma mig. Här kommer de i alla fall.

Color Club - Mrs. Robinson

Det var min sambo som valde lacket. Självklart lyckades jag få ett märke på ringfingernageln innan det hade torkat ordentligt, så det fick bli ett litet klistermärke för att dölja det. Jag gillade verkligen den här färgen! Den torkade matt såklart, eftersom det är ett neonlack, men ett överlack fick fram den snygga färgen ordentligt. Det här var två lager, och jag ber om ursäkt för att jag inte snyggade till bättre.

Sen blev det födelsedag, och då måste man ju glänsa lite extra...
China Glaze - Wireless Holographic Top Coat

Instant bling! Två lager av det här överlacket så hade jag helt plötsligt ett holografiskt neonlila lack. Strålande idé! Det här gillade jag så mycket att det satt kvar hela veckan (måndag kväll till lördag lunch). Mycket nöjd! Tack igen syster! Och det här var bara början, det finns hur många som helst kvar att testa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar