fredag 11 juni 2010

Fredagstradition

Fredagar är speciella dagar. På jobbet har vi en liten diskolampa i fikarummet. Den är bara tänd på fredagar. Ett gäng av mina kollegor går ut och äter på en speciell restaurang på fredagar. Min sambo är i det närmaste religiöst övertygad om att på fredagkvällar ska man äta tacos (det verkar som att många andra håller med).

Flera olika bloggar och maillistor delar med sig av oseriösa saker på fredagar. Fredagar är helt enkelt speciella. Visst är det skönt att det är fredag?

För att fira dagen idag kommer här lite bilder. :-)

 Gallery Colours - Rusty
Jag vet inte om jag håller med om att det är rostfärgat, men det är trevligt hur som helst. Jag använde Konad-plattor för ett stämpla mönster över, men det syns inte så bra. Lika bra det, för jag blev inte så nöjd. :-)

Nästa var väldigt svårt att fånga på bild. Metallic-nude, kan man säga så?

 Max Factor - Angel Nails

Efter ett par dagar piffade jag till det med en accentnagel.

Lumene - Night Party

Night Party var också svårt att fånga på bild. På bilden ser man tydligare i flaskan än på nageln. Det är som flagor "flakes" i lacket, som gör att det blir lite polykromt i vissa ljus. Mycket trevligt.

Nu är det helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar