fredag 18 juni 2010

Fredag igen

Det verkar som att jag har mest ro för att blogga på fredagkvällar. Och varför inte?

Idag har jag påbörjat ett experiment, mer info kommer när jag vet hur det avlöper.

Men här och nu kommer lite bilder. :-)

China Glaze - Treehugger

Härligt gräsgrönt lack. I direkt solljus ser man att det finns ett skimmer i det. Mycket trevligt. Jag testade att göra en blomma med hjälp av vitt och gult lack och en stiftpenna. För att vara första försöket tycker jag att det blev rätt bra.

Sally Hansen - Sand Lots
Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om det här lacket. Det är rätt sött, men på nageln gör skimret att det nästan ser silvrigt ut i vissa ljus. Inte alls det mer sandfärgade som jag hade tänkt mig. Och det är skirt. Här har jag tre lager. Samtidigt så är det ju ganska trevligt... Hmm, jag får fundera lite till tror jag. Jag blev i alla fall snabbt "rastlös" när jag hade det, så redan efter en dag lade jag på nästa....
Depend 190

Här är det två lager av Depend 190 över Sand Lots. Det visade sig att två skira lack fortfarande var skirt... Det är lite svårt att se på bilderna, men 190 är ett lack med ljust rosa bas och rosa glitter. Rätt så diskret. Sött, men det passade inte heller riktigt mitt humör för veckan. Jaja, så blir det ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar