tisdag 8 juni 2010

Dålig dag

Blä, den här dagen har verkligen inte gått som den skulle. Saker på jobbet gick fel, jag kom inte iväg därifrån i tid, så kom igång sent med tvätten. En sak jag verkligen, verkligen inte gillar med att bo i lägenhet är att man måste dela tvättstuga. Där vi bor får man inte tid oftare än varannan vecka, om man inte kan tvätta under dagen (vilket man inte kan om man jobbar kontorstider...). Det gör att det är rätt mycket tvätt när man väl kommer dit. Och eftersom strömmen till tvättstugan bryts vid en viss tid så blir det inte bra om man kommer hem lite sent. Blä.

Men något roligt ska vi väl ha. Lite nagellack kanske?  Som jag skrev i fredags köpte jag Sun Worshipper. Jag testade den genast och hade den under helgen. Det är en färg man blir glad av. :-)

China Glaze - Sun Worshipper

Något som också kan göra en glad är ett av lacken jag hade förra veckan. 
Depend - 195

Det blev lite mer turkost än jag hade tänkt mig, jag trodde nog att det skulle vara snäppet mer babyblått. Men det är snyggt! Mycket somrig färg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar