måndag 23 maj 2011

Liten uppdatering

Mitt jobb har under våren haft ett "kom i form"-projekt. I mitten av februari fick vi göra ett konditionsprov, armhävningar, benböj, väga oss och mäta midjemåttet. I mitten av maj gjordes samma test om för att se om vi har förbättrats.

Jag kunde göra fler armhävningar och benböj den här gången (man skulle göra så många man hann på en minut). Men konditionen hade inte förbättrats alls. Jag har dock minskat några cm i midjemått, och gått ner 6kg på tre månader. Inte så dumt alls faktiskt.

Men viktnedgången har avstannat de senaste veckorna. Å andra sidan har de senaste veckorna inneburit en närmast löjlig mängd kvällsmöten också, så jag har inte ens promenerat till jobbet. Det hoppas jag att det blir bättring på nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar