söndag 30 oktober 2011

Workshop i effektsmink

Nu i helgen deltar jag i en workshop kring masktillverkning och effektsminkning. Igår fick jag följande snygga skärsår påsminkade. :-)


På naglarna har jag ett grönt Dependlack från höstens kollektion som jag just nu inte minns vad det heter. Accentnageln är ett tjockt lager av Isadoras nya rosa glitter-crackle. Jag får kolla upp namnen senare känner jag...

Det gröna lacket lades på i fredags, när jag var medbjuden på Stylefulness event på nattklubben Sliver. Det var mest mycket yngre personer där, och ingen av stylingstationerna (hår, smink, naglar) imponerade direkt. Men det var en kul grej och jag är definitivt glad att jag fick följa med! Lite skumt, men rätt bekvämt, att få sina naglar målade av någon annan.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vad är det för nr/namn på det nagellacket du använder??

    SvaraRadera