söndag 18 mars 2012

Prokrastinering

Är det den korrekta böjningen? Jag jobbar lite, men tog en paus, och nu skjuter jag visst upp att gå tillbaka till jobbet...

Så blir det när man ska göra saker utanför ordinarie arbetstid, det tar emot lite. Det kanske är lika bra att det är tråkigt väder här idag, annars skulle jag nog haft ännu svårare att komma igång. Men, men man borde väl...

Borde lägga upp lite bilder, det borde man. Röda naglar kanske?

Green's Lex - 75
Billigt lack som luktar lite otäckt, men inte så hemskt farligt. Det här var två lager, och det som gjorde mig lite besviken var att det blev så pass mycket ljusare än i flaskan. I flaskan finns ett nästan svart skimmer som jag gillade. Men det är en snygg färg, det säger jag inget om.

Famous - Scarlet Sparkle
Här var det mer skimmer, och mörkare sådant, mer vinrött. Också två lager.

75, Scarlet Sparkle

Det blev en riktig bra kombination trots all. Jag trodde att de skulle vara mer lika än de var, men jag gillade det så här också.

Och nu kommer solen nästan, nästan fram genom det jämna molntäcket. Man kanske kan sitta utomhus och läsa det jag behöver läsa för jobbet nu? Hmmm, om man klär på sig och tar med sen en kopp té. Bäst att jag testar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar