lördag 31 mars 2012

Vårväder

Det har varit väldigt varmt och vårigt den senaste veckan eller så. Förra helgen satt jag och njöt av livet på altanen. Så när SMHI varnade för snö i helgen trodde jag att de skämtade. Men inatt och idag på förmiddagen har det snöat. Och varför inte, det är ju fortfarande mars. Jag hoppas bara att det inte blir alltför kallt, så att de buskar och träd som har börjat slå ut kommer av sig.

Här kommer lite bilder från i augusti. Ungefär så långt efter ligger jag...

H&M Duo Nail Polish - Purple




Två lager, helt ok standardlila liksom. Det som var roligt med det här var ju inte lacket, utan förpackningen. Det är två flaskor som delar ett lock, typ.

H&M Duo Nail Polish - Gold
Det här var ett lager guld över två lager lila, om jag minns rätt... Men guldet hade kunnat klara sig på egen hand egentligen.

H&M Duo Nail Polish - Golden Nails
Så här ser det alltså ut. Man håller i den ena färgen och mittendelen när man målar på den andra färgen. Lite otympligt, men lite roligt.

Snabbt uttråkad lade jag dock på ett lager av ett frankenlack också.

FrankenTess - 2
Jag har inga namn på mina stackars frankenlack, det här är helt enkelt nummer 2.

Rätt så trevligt tycker jag. Och nu är det dags att gå och ta hand om tvätten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar