tisdag 23 april 2013

Bilmatchning

Jag letade länge efter ett lack som kunde matcha lacken på min bil. Mest på skoj. Det här är det närmsta jag har kommit.

Zoya - Freja
Freja är både ett vackert namn och en snygg färg. Det krävdes tre lager för att få det helt jämnt, men då är det å andra sidan grymt snyggt. En lite kallare djup metallgrå färg.

Depend - 194
I mina anteckningar om det här lacket står det "snyggt som fan på ett lager". Ett mörkgrått lack med skimmer som snarare drar åt guld.

Freja, 194
Kass bild, men man ser hur väl lacken passar ihop. Men den stora frågan blir ju hur väl de matchar bilen? Det får bli ännu en dålig bild för det.

Bilen, 194, Freja
Nu var det mulet och dant när jag tog den här jämförelsebilden, men visst ser Freja ut att matcha rätt exakt? Fånigt, men roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar