fredag 11 oktober 2013

Och sen blir det bara svart.

Från grönt är steget inte så långt till svart, eller? Jag råkade gå förbi L'Oreal-lack på rea... Två fick följa med mig hem, och båda kommer här.

L'Oreal - Black Diamond
Black Diamond är som ni ser en svart bas med silverglitter i. Det är inte så mycket diamant som man kunde ha hoppats på (inget holo alls i glittret t.ex.), men det är rätt snyggt ändå. Här är det två lager, och ett lager överlack. Det torkade ganska grynigt, men jag tror inte att det är menat som ett texturlack. Eller?

L'Oreal - Luxembourgh Garden
Jag vet inte riktigt varför trädgårdarna i Luxemburg skulle var grågröna, men jag har aldrig varit där. På bilden ser lacket nästan helt grått ut, men i verkligheten så hade det en mycket tydlig blågrön ton. Två lager på bilden och det här torkade helt slätt.

Luxembourgh Garden, Black Diamond
Inte så tokig kombination, om jag får säga det själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar