onsdag 2 oktober 2013

Grått igen

Jag är inte alls på humör för naglar just nu. Men något vill jag ändå ha. Så det fick bli grått.

Sephora - London Sky
Två lager stillsamt grått crèmelack. Tillräckligt för att se vårdat ut, men inget som krävde engagemang från min sida. Rätt skönt.

Men inte jätteroligt att blogga om kanske. Så jag får krydda med lite gamla bilder också.

Isadora - Creamy Aubergine
Creamy Aubergine är en ganska blåtonad lila, som täckte utmärkt på två lager.

Miss Sporty - 313 (Purple Rain)
Purple Rain är en snygg metalliclila färg med små hintar av rosa i. Det täckte på ett enda lager, vilket förvånade mig.


Purple Rain, Creamy Aubergine
Det här var en rätt värdelös bild, ärligt talat. Det enda den duger till är väl att visa upp de rosa/magentafärgade kornen i Purple Rain.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar