onsdag 18 september 2013

Svart och silver

Vi pratade nyligen om accentnaglar, jag och min syster. Hon använder sällan accenter, jag gör det nästan jämnt.

China Glaze - Liquid Leather
Jag trodde att Liquid Leather skulle vara ett svart crèmelack, men det är snarare en crelly. På tre lager är det heltäckande, men lite dammigt, nästan. Inte alls lika blanksvart som t.ex. Wet n Wilds Black Crème.

Nubar - Knight's Armor
Knight's Armor däremot var allt jag önskade mig och lite till. Det är en svart bas med massor silverglitter i. Trots att basen är svart så syns glittret mycket tydligt.  Två lager på bilden.

Tyvärr verkar jag inte ha någon översiktsbild på de här lacken tillsammans. Men jag har en bonusbild, jag förbättrade nämligen den svarta.

Mavala - Orion, över Black Leather
Ett lager Orion över Black Leather gjorde det hela en bra bit bättre, tycker jag. Det är ett väldigt snyggt flakie-lack, med lite rödrosa bas. I like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar