måndag 2 september 2013

Uppifrån och ner

Ok, den här gången visar vi det sista ovisade lacket från Barry M.

Miss Sporty - The New Black
Det syns inte på bilden, men det här lacket har ett väldigt snyggt djupt liggande multifärgat glitter. Två lager täckte utmärkt.

BarryM - Grey
Grey är en ljusare grå, som också är bra på två lager. Jag gillar BarryM. De brukar vara välpigmenterade och lätta att jobba med.

The New Black, Grey
Jag har verkligen lyckats med ljussättningen här... Jag hoppas att det går att se igenom reflexerna och se att de här två grå lacken passar bra ihop. Grey är som sagt lite ljusare, men båda är snygga.

La Femme - 211
Och här har vi ett lager av La Femme 211 över Grey. Det är en klar bas med hologlitter och silverstjärnor. Stjärnorna var lite svåra att få med upp ur flaskan, faktiskt.

The New Black, Grey, 211
Det är lite roligt med glitter, tycker jag allt. Fast stjärnorna hade en tendens att sticka upp lite, så jag hakade i saker hela tiden. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar