söndag 15 september 2013

Blått!

Ok, dags för ett lack som jag har velat ha sen det kom och till sist slog till på nu under sommaren. Det hyllades på bloggarna när det kom, och jag förstår verkligen varför.

Nails Inc - Baker Street
Baker street är en otroligt läcker blå nyans som torkar något matt. Heltäckande på två lager. Här har jag överlack på också, för att få fram färgen ännu mer.

Nails Inc - Sloane Gardens
Och så kompletterade jag med en accent med Sloane Gardens. Två lager även där. Det är ett ganska grovkornigt glitter, i några olika blå nyanser. Mycket snyggt det också tycker jag. På bilden är det bara ett lager överlack, så ytan är ojämn. Men det är ju inne med texturlack just nu, så det gör inget. Kanske skulle ett lager till få fram ytterligare lite glitter. :-)

Baker Street, Sloane Gardens
Jag borde som vanligt ha städat lite innan jag tog bilderna, men jag lackar ofta om precis innan sängdags, och då är jag lite otålig... Jaja, snyggt blått i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar