onsdag 6 november 2013

Ooops, det blev en paus

Det var inte meningen att det skulle dröja så här länge innan jag skrev igen. Jag får ta igen det helt enkelt.

China Glaze - Water you waiting for
Ett parfymeri här i stan har precis slagit igen. Innan de gjorde det reade de ut saker. Och tydligen så tog de fram lite i taget, för jag hittade det här lacket när jag var där. När syrran hade varit där tidigare så fanns det inte framme... I alla fall, det är tre lager av Water you waiting for på bilden, för att bli heltäckande och få djup. Jag gillar det skarpt! Det är riktigt snyggt, med både blått och lila glitter.

Fashion Make Up - 41
Det här är ett nytt märke för mig, som jag plockade upp i somras. Nr 41 är någonstans mellan teal och stålblå. När jag lade på det tyckte jag mig se lite scattered holo, men det syns inte i det här ljuset just nu. Kanske kommer solen fram imorgon? Det är ett enda lager, tro det eller ej. Mycket lättarbetat, mycket välpigmenterat. 

41, Water you waiting for
I like! Det är en bra kombination, och färger som gör mig glad.

Här kommer en bonusbild, jag råkar ofta ta bilder när jag är på väg att stoppa undan telefonen. De brukar såklart bli skräp, men den här gillade jag. 

Blurry blue.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar