måndag 20 januari 2014

Rapport från nyårsafton

I år var nyårsafton väldigt lugn och stillsam. Jag lagade middag hemma med syster och P. En kass film, Top Gear, trevligt sällskap, lugn och ro. Precis vad jag ville ha.

Nubar - Cactus
Cactus täckte på två lager och jag gillar verkligen den här färgen. Varmt grön med massor med guldskimmer.

Nfu Oh - 57 (över Boosh)
Det här var knepigare. Jag testade först 57 på egen hand, men det var såklart alldeles för skirt för det. Sen testade jag det över vitt, men det funkade inte heller bra. Så till slut så tog jag fram Boosh och använde det som bas. Slutresultatet blev inte lika grönt som jag hade hoppats, men det kom fram andra färger som jag inte hade förväntat mig, mer röda, koppartoner.

Cactus, 57
Accenten blev lite mer avvikande än jag egentligen hade tänkt mig. Men jag blev hyfsat nöjd ändå. Det kan ju inte riktigt gå fel med grönt liksom. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar