tisdag 4 februari 2014

Gråa dagar

Det är lite småtrist väder nuförtiden tycker jag. Den kalla gnistrande vintern blev till slask.

Trind - CC152
Här har vi två lager gråblått lack som ganska väl beskriver mitt humör de senaste dagarna. Det är snyggt och vilsamt, men lite småtråkigt grått ändå.

Trind - CC188
Och till det tre lager av CC188, som är en riktigt läcker mer aquamarin färg. Bilden gör den inte riktigt rättvisa, det finns en grönare ton i verkligheten. Och det är snygga flecks i det också som inte syns här.
CC152, CC188
En dåligt uppstädad manikyr, men en rätt snygg färgkombination ändå.

Jag gillade den här kombinationen, men imorgon ska jag på ett rätt viktigt möte, så jag valde att byta trots att det har hållt bra (lade på lacken söndag förmiddag, så det har inte varit med så länge).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar