onsdag 6 augusti 2014

Fortfarande vid liv

Nu var det ett tag sen sist... Jag rymde på utflykt under helgen, och har börjat jobba igen... Första dagen roade vi oss med att smälta i värmen, eftersom kylningen i huset hade lagt av. Över 30grader inomhus hela dagen, woho. Nu är det dock svalare ute igen.

Menmen, det är inte därför vi är här. Naglar, coming up.

Hello Kitty - Pink Kitty
Ah, en dos Hello Kitty, det var länge sen. Två lager blev knalligt och snyggt rosa. Pink Kitty, liksom.

Gina Tricot - Sugar Pink
Och två lager Sugar Pink, som var ett impulsköp på Gina Tricot. Jag hade inte sett att de hade börjat med texturlack.... Jag gillade det, det är en lite kraftigare färg än många andra texturlack jag har testat.

Sugar Pink, Pink Kitty
Ok, vid sidan av Pink Kitty så ser Sugar Pink rätt tamt ut, men det är ganska tydligt rosa egentligen, jag lovar. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar