torsdag 23 oktober 2014

Hösthimmel

Ännu en period utan lack. Eller, jag hade lack (de jag ska visa här snart), som jag bar tills jag skämdes över det. Sen har det varit naket sen dess. Det är så mycket annat liksom. Tyvärr kom jag mig inte för att fota lacken förrän jag redan skämdes...

Diamond Cosmetics - Starshine
Starshine var riktigt snyggt. Mörkblått med djupt liggande skimmerpartiklar i. En bra höstfärg, som dock hade behövt lite solljus för att blinga ordentligt. Två lager täckte bra på korta naglar.

Glitter Gal - Beetle Wings
Jag blev lite besviken på Beetle Wings faktiskt. Det är en snygg färg, absolut. Men jag tyckte inte att det var särskilt duokromt, som det påstod att det skulle vara. Två lager.

Starshine, Beetle Wings
Det är en snygg kombination dock. Starshine är lite gråare/hårdare, medan Beetle Wings är lite ljusare och blingigare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar