söndag 30 november 2014

Dåligt med shopping

På samma sätt som jag har varit dålig på att använda lack i höst så har jag varit dålig på att shoppa lack. Det har liksom inte funnits så mycket som har lockat mig. Jag tror att jag har shoppat lite mindre över lag faktiskt. Men här är två lack som jag hittade och tänkte skulle passa bra ihop. Vilket de också gör. :-)

Mavala - Flannel Grey
Flannel Grey är mellangrått i basen, men har ett väldigt snyggt skimmer i sig. Lite metallic, drar lite åt guld och/eller rosa tycker jag nog. Vilket passar bra med nästa lack. På bilden är det två lager.

Depend - 4032
Nr 4032 från Depend är lätt rosa i basen, och har glitter i flera olika storlekar och nyanser av rosa. Här är det två lager över Flannel Grey.

Flannel Grey, 4032
Jag gillade de här tillsammans. 4032 behöver definitivt ett bra lack under för att komma till sin rätt, och jag tycker att den grå basen blev bra för det. Jag skulle också vilja testa det över vitt någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar