fredag 12 december 2014

Julfest!

Förra helgen var jag bjuden på inte mindre än två olika julfester. Men jag valde att bara gå på en av dem... Självklart var naglar julfina.

Kicks - F1
Först ut är F1, som verkligen får mig att tänka på racerbilar. Snyggt julröd, och högglansig. Här tror jag att det är två lager. Sen behövdes det bling!

OPI - My Voice is a Little Norse
Efterosm jag faktiskt var trött i halsen så tyckte jag att det passade utmärkt med My Voice is a Little Norse, som är det enda lacket ur Nordic Collection som jag har köpt. På bilden är det två lager över F1. Mycket blingigt, men det gjorde också att det blev lite mörkt liksom. Jag borde nog ha nöjt mig med ett lager.

F1, My Voice is a Little Norse
Festbling! Det blev en mycket trevlig och lyckad kväll. Jag kom hem mitt i natten, och tidigt nästa morgon plockade min syster upp mig för att åka till Uppsala och lyssna på OD...

Det blev också en mycket trevlig och lyckad dag. Shopping, trevligt sällskap, bra musik, återse gamla vänner, roadtrip. Men jag var mycket, mycket trött när jag kom hem. Den veckan var alldeles för lång, och helgen alldeles för rolig. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar