torsdag 23 april 2015

I den stora världen, utanför Sundbyberg

Visst var det så den gamla sketchen gick i Lorry? Uppfinnaren som kom in och presenterade en massa konstiga saker som skulle lösa problem "ute i den stora världen, utanför Sundbyberg där jag bor".

Nu bor jag inte i Sundbyberg, men jag var där med jobbet förra veckan, och mer än så behövs inte för att min hjärna ska spinna loss.

MNY - 124A
Nr 124A är ett sommarlack. Inte för att det i sig är sommarfärgat, utan för att det nästan kräver solsken för att komma till sin rätt. Det är mörkbrunt med ett väldigt snyggt guldskimmer i. Men i vanlig inomhusljus ser det bara brunt ut. Två lager har jag här.

MNY - 446
Och så den lite svalare kompanjonen. 446 är ljusare och gråare, men fortfarande i den bruna familjen. Det har en annan typ av skimmer, flerfärgat som ni ser. Men såg också mest brunt ut inomhus. Det behövs mer sol!

Tyvärr så har jag inte bild på de här tillsammans, jag var tydligen trött när jag fotade dem.


1 kommentar: