tisdag 14 april 2015

Rosa glitter

Det som är så roligt med nagellack är ju att det går att svänga totalt från en dag till en annan. Pasteller, svart, rosa? No problems, bara att byta.

H&M - Pink
Ibland har H&M väldigt dålig fantasi när de namnger sina lack.. Det här var en duo som hette Pink/Pink Glitter. Pink är mycket sött skirt gulligt blekrosa. På bilden är det tre lager, och då blev jag faktiskt riktigt nöjd. Det är sällan jag har så diskreta lack, men det här gillade jag.

H&M - Pink Glitter
Och så kompanjonen Pink Glitter då, och ja det är rosa glitter. Klar bas med både små glitterkorn och lite större hexagoner.  Det var rätt mycket glitter, på bilden är det bara ett enda lager över Pink.

Pink, Pink Glitter
Jag är inte helt övertygad om att det är så rosa. Crèmelacket är så blekt att det nästan är vitt, och glittret är liksom något slags rosasilvermetallic. Mer gammelskär än tuggummirosa om ni förstår hur jag menar. Men rätt fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar