tisdag 26 januari 2016

Det lönar sig att vara snäll

Världens bästa syster har en fantastiskt söt och kelig katt, som ibland behöver kattvakt för att världens bästa syster är bortrest. Och världens bästa syster brukar tacka kattvakten med någon liten present, godis kanske, eller något lack eller någon fånig pryl (alldeles förutom då att katten i fråga tackar med massor med gos). Den här senaste gången fick jag allt möjligt roligt, men jackpotten var nog det här:

Essie - Starry Starry Night
Tyvärr så fotade jag det inte direkt när jag hade lackat med nyutgåvan av Starry Starry Night, utan jag väntade typ 36h, och då hade det hunnit chippa... Jag skulle nog råda folk att använda Essies egna underlack för att få en bättre hållbarhet.

Men så snyggt!! Det är en jättefin djupblå färg, alldeles lagom täckande på två lager, så att man ändå ser glittret tydligt. Det är glitter i blått och silver i, och visst, det silvriga syns inte jättetydligt på nageln, men det är snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar