torsdag 18 mars 2010

Gissa vad?

Jajamensan, jag är sjuk igen. Har varit förkyld hela veckan. Det har mest handlat om rejält ont i halsen och en sexig whiskyröst (som dock gör ont att använda), men idag är hela huvudet fullt med klägg. Svårt att andas, hosta, snörvel. Känns inte jättefräscht att gå till jobbet då, eftersom jag delar kontor med en kollega. Och så tänker man inte så bra heller.

Men en bra sak med att ha mått lite halvkasst är att jag tidigare i veckan varit på jobbet i rätt vettig tid. Jag snoozar inte väckarklockan när jag har svårt att andas. Kanske vore något att vidareutveckla?

Nåväl, nog om slem och äckel. Fram för naglar!



Här är Sally Hansens Royal Romance. Som jag har prytt med lite stjärnformad konfetti. Konfettin var nog egentligen lite för tjock för att använda, det blev inte jättebra. Men lite roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar