måndag 1 mars 2010

OPI Blue My Mind

Hmm, nästan en vecka sen mitt senaste inlägg. Inte bra. Sen sist har jag shoppat på bokrea, upptäckt att jag har studentrabatt på Nelly.com (som säljer Konad-prylar och har fraktfritt till 3:e mars), samt peppat min syster att gå på utförsäljning från en nätbutik som lagt ner. Enligt uppgift handlade hon inte bara en massa lack från Essie billigt till sig själv, utan också något till mig. Jag väntar otåligt på posten! Jag har jobbat, och varit sjuk, igen. Eller fortfarande kanske. Och jag har målat naglarna. Såklart.

Förra söndagen testade jag OPI Blue My Mind, och föll pladask, underbart skimrande blåsvart lack.


 

Ganska snabbt gick det en liten flisa ur tumnageln, som jag dolde med lite nail art i form av klistermärken.


Fram emot mitten av veckan började det synas på nagelspetsarna att det blev slitet. I vanliga fall skulle jag ha bytt lack helt, men jag tyckte så mycket om det här att jag inte ville byta. Räddningen? OPI Mad As A Hatter.

Så kunde jag njuta av den härliga blåa i ett par dagar till. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar