tisdag 2 mars 2010

Världens bästa syster!

Förra veckan gick ju min syster på utförsäljning av en nätbutik. Idag hämtade jag ut ett paket på posten, från min syster!

 

* Tre fullstora lack från Essie (Pretty in Pink, Funky Limelight och Bright Tights) 
* Ett set med fyra minisar från Essie (Angora Cardi, Midnight Cami, Mink Muffs och Pink Parka), 
* Plus ett bonuslack från Depend (nr. 150)

Jag kunde såklart inte hålla mig, utan testade ett av lacken redan ikväll. Det blev Pretty in Pink. Det ser mer rosa ut i verkligheten än på bilden. Diskret, sofistikerat, fint. Mycket glad, mycket bra syster! Och nu har det börjat låta som att jag kanske kan få en hylla till i badrummet för mina lack... Det behövs...




Edit: Så här snyggt blev Pretty In Pink i dagsljus (den dåliga appliceringen är mitt fel, jag är kass på ljusa lacker).

 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar