lördag 20 november 2010

Men åh, varför bloggar de inte?

Jag har en rad bloggar som jag kikar in på regelbundet. Och som jag blir besviken på för att de inte uppdateras oftare än de gör. Så man skulle ju kunna tro att jag skulle vara flitig på min egen blogg. Men nej då, inte jag.

Jag får försöka ursäkta mig med att det är mycket nu. Mycket i projektet på jobbet, mycket vid sidan av projektet på jobbet. Mycket i kören jag sjunger i, mycket i ett projekt vid sidan av kören. Och så ska man hinna med ett privatliv någonstans i krokarna också. Jag har hanterat det genom att inte ta tag i något alls, utan istället gömma mig i andra världar. Till sist, efter mycket om och men, har jag börjat läsa Eragon, eller Arvtagaren, som serien heter. Jag är nu ungefär mitt inne i bok nummer två. Som jag läser sent på kvällen när jag har kommit hem, istället för att sova... Så att jag blir tröttare för var dag som går... Hmm, det låter inte så genomtänkt nu när jag ser det i skrift.

Nåväl, naglarna pyntas i alla fall, även om tvätten förblir ovikt och dammråttorna planerar sitt segertåg genom lägenheten.

L'Oreal - 530
Isadora - Glorious Orange

530 och Glorious Orange

En höstig manikyr jag gjorde för några veckor sedan. Rätt trevlig faktiskt.

Det får räcka för den här gången. Det är ju trots allt lördag kväll, jag kanske skulle krypa i sängs tidigt med säg en god bok? Eller kanske prata med min sambo en stund?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar