fredag 3 februari 2012

Fantastiska luddbollar

Så här bra kan man ha det en fredagkväll framför datorn.

Två katter fick plats i knät...
Den tredje katten fick nöja sig med att sitta på datorhögtalaren istället..
Lite trångt det också...

Bästa L's katter är hos mig över helgen, för att L är borta med jobbet. Bra jobb tycker jag, för det betyder att jag får luddisar hos mig! De kom igår kväll, och var rätt skeptiska till alltihop just då. Men idag när de har fått utforska lägenheten i lugn och ro medan jag var på jobbet så verkar det som att allt är förlåtet. Unge herr bångstyrig tonåring kom och kastade sig nonchalant ner i mitt knä förut, och som ni ser på den översta bilden bestämde sig damerna för att det gick att få plats två på en gång i mitt knä. Finns det hjärterum så...

Lite gamla nagelbilder kanske?

Misa - When You Say My Name
Bilder från i augusti, det här var bara ett enda lager. Jag är imponerad, även om jag inte tyckte att jag fick riktigt lika mycket skimmer på nageln som jag såg i flaskan. Kanske borde ha testat två lager i alla fall?
Nails Inc - King Street
Läckert! Jag gillar blinget på flaskan. Det här var också bara ett lager, och jag gillade verkligen skimret.

When You Say My Name, King Street
King Street är som ni ser tydligt mörkare, och här ser det ut som att When You Say My Name har en nästan orange-aktig ton. Hur som helst var det en snygg kombination.

Nu tillbaka till dessa:
Världens sötaste tassar? Could be.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar