tisdag 24 januari 2012

Arbetsglädje

Ibland är det roligt att gå till jobbet, ibland inte. De senaste två dagarna har jag varit iväg på kurs, och då är det definitivt roligt. Hotellnatt, hotellmat, trevliga kollegor, bra kurs, delfinshow (vi var på Vildmarkshotellet i Kolmården). Mycket nöjd med min arbetsgivare just nu. :-) Den här gången hade jag också turen att få ett helt hotellrum för mig själv. Inte illa.

Utsikt från hotellrummet i morse.
Misa - Office Polish-tics

Härligt mellangrått lack med en blå ton. På de flesta naglarna räckte det med ett lager, men ett par fick två lager för att jag slarvade lite.

P2 - Night Out
Det här lacket fick jag av min mamma efter att hon och pappa var i Tyskland en helg före jul. Trevligt värre. Två lager är det här, och det ser gråare ut i verkligheten. Det blev väldigt blått på bilden.

Office Polish-tics, Night Out
Riktigt trevligt tycker jag. Båda lacken är lite gråare i verkligheten, och i normal rumsbelysning ser de dessutom lite mer lika varandra ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar