söndag 15 januari 2012

Nu får det väl ändå vara nog?

Det här uppskjutandet av saker till en annan dag, det kommer ju i vägen för att göra saker just idag.

Jag har fått pikar från en söt vän om att jag inte bloggar tillräckligt ofta. Och det har hon såklart helt rätt i. Det ligger fåniga mängder bilder på naglar på min dator, och väntar på att delas med världen. Jag får be om ursäkt och lova att försöka att bättra mig.

Så här års är det poppis med sammanfattningar av året som gick. Vi kan väl helt enkelt konstatera att 2011 inte blev som jag hade tänkt mig och inte som jag hade hoppats, varken i jobbet, i föreningen eller i privatlivet. I slutänden blev det nog rätt bra ändå, men det var rätt omvälvande och läskigt i omgångar. Det har väl den stora fördelen att 2012 borde kunna bli en promenad i parken i jämförelse... Några väldigt, väldigt bra saker hände dock under 2011. Jag fick t.ex. mer kontakt med sötaste L och bästa K, och världens bästa syster flyttade hem till stan efter många år i exil! Det var nog faktiskt det bästa av allt, för jag tycker väldigt mycket om min syster. Det är väldans trevligt att få träffa henne mer.

Naglar då, lite bilder kanske? Det här är från i augusti...

H&M - Green
Den här blev lite blåare i tonen än jag hade tänkt mig egentligen. Men helt ok. Det här var två lager.

LCN - Picnic in the park
Om det förra lacket drog åt blått så drog det här mer åt gult. Också två lager.

Green, Picnic in the park
Skumt, jag mindes inte att jag hade accentnageln på ett annat finger än jag brukar. Undrar varför jag gjorde så? Jaja, här ser man ju klart och tydligt att det är skillnad på grönt och grönt. Men varför nöja sig där?
Lumene - Go Crazy
Ett lager gulgrönt skimmer över det blågröna lacket.

La Femme - 161
Och ett lager blågrönt skimmer över det gulgröna lacket.

Green med Go Crazy, Picnic in the park med 161
Nu är det inte riktigt lika stora skillnader längre.
Men... Det här var en extra speciellt manikyr, för jag skulle gå på bio. Vad jag skulle se?
Depend - 199

Här ser vi hur inte bra jag är på frihand... Det ska i alla fall vara Green Lantern-loggan. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar