torsdag 19 januari 2012

Inlägg nummer 100

En milstolpe är nådd, 100 inlägg av mig, i den här bloggen. Inte illa, om jag får säga det själv. :-) Dagens bilder är från i augusti, så de är rätt gamla... Men lite somriga.

Nfu Oh - 364
Nfu Oh är ett av de stora namnen inom nagellacksvärlden när det gäller holo-lack. Men de gör väldigt trevliga lack i övrigt också. Det här var två lager, men om jag hade varit mer försiktig så hade det kunnat räcka med bara ett.

LCN - Kiwi Green
Det här var också två lager. Lite varmare, mer åt äppelhållet. Jag blev inte riktigt förtjust i den här dock, jag kan inte riktigt sätta fingret på varför.

364, Kiwi Green
Det var dåligt uppsnyggat här känner jag... Sorry. Och den här bilden blev av någon anledning mycket gulare än de andra. De andra var mer korrekt i färgerna. Det var i alla fall en ganska trevlig manikyr från slutet av sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar