tisdag 19 februari 2013

Hoppsan dårå

Det var visst så där länge sen sist nu igen... Jag skyller på att jag faktiskt inte har datorn igång här hemma så mycket just nu. Och jag vill lägga in bilderna på datorn först, innan jag skriver blogginlägg om dem. För sån är jag.

Sen kan jag skylla lite på att jag var sjuk ett par dagar också. Men det är ett par veckor sen nu, så det är kanske en dålig ursäkt.

Jaja, bilder kommer här. Mamma fyllde år för ett litet tag sen, och eftersom hon är förtjust i blåa/turkosa färger så valde jag följande lack:

Depend - 221
 221 är en fint azurblå färg med kallt skimmer i. Två lager täckte utmärkt på mig.

Depend  - 287
287 är en lite mörkare blå, mera teal än azur. Också den med ett fint kallt skimmer och bra på två lager.

221 och 287
Jag tycker att kombinationen blev trevlig. Den är sval och vintrig, men ändå med en tydlig färg. Och jag matchade med ett halsband och en ring som gav det en lite vårligare känsla.

Bling.
Mamma fick en väldig massa blommor, och vi fikade på en väldig massa gott fika. Tyvärr var det efter att ha firat där som jag blev sjuk. Och min syster, och båda våra föräldrar... Jaja, jag kan nog nästan tycka att det var värt det. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar