fredag 22 februari 2013

Nyår, nu?

Här kommer ett lack som jag funderade på att använda på nyår bara för namnets skull. Men det fick vänta tills nu.

China Glaze - Blue Year's Eve
Blue Year's Eve blev helt ok på två lager, men det hade inte skadat med ett tredje för att jämna ut färgen lite.  En rätt så trevlig mellanblå färg. Men inte sådär jättespeciell om jag ska vara ärlig. Enligt min lacklista var det här mitt sista oprövade China Glaze. :-)

Green's Lex - 102
Det är två lager av det här lacket också. 102 är en lite klarare blå än Blue Year's Eve, lite gladare kanske. Men inte heller något speciellt. Tyvärr har jag nog flera lack som är rätt lika de här blå.

Blue Year's Eve, Green's Lex 102
Det kändes som vanligt ovant att ha blåa naglar. Lite roligt, men inte sådär att jag satt och tittade på dem ofta och länge. Helt ok, men inget speciellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar