lördag 23 februari 2013

Julklappar och stjärnor

Jag fick såklart lack i julklapp av min syster. Det här är ett av dem.

Top Shop - Gypsy Night

Jag har kikat på lacken på Top Shop när jag har varit i Göteborg under hösten, men inte köpt något. Här har vi tre lager av Gypsy Night på mina mycket korta naglar. Och det räcker helt ok. Till längre naglar skulle jag ha ett svart lack under. Gypsy Night är ett svart lack med scattered hologlitter. Det ser lite granna ut som våt asfalt, fast snyggare. :-)

Divided - Grey Dark
Jag kunde såklart inte bara köpa ett lack i den söta flaskan. Här är det två lager av det något skira Grey Dark, som egentligen hade behövt ett tredje lager. Men på så här korta naglar kommer man undan med det. Speciellt på vintern. Det är en fin mörkgrå färg, kanske kan man kalla den för gunmetal grey.

Grey Dark, Gypsy Night
En trevlig kombination. Inte särskilt peppande eller hoppfull så här i vintermörkret, men trevlig. Hologlitter är alltid bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar