söndag 10 mars 2013

Redrum


Jag bodde på ett hotell nyligen. Jag fick lite The Shining-vibbar på väg till mitt rum...

Come play with us...

Jag hade jobbdiskreta naglar, i Essie Nothing Else Metals. Två lager räckte, men tyvärr tog jag inte bilden förrän dag två, och då hade jag redan rätt rejält med slitage.

Essie - Nothing Else Metals
Lite mesigt för ett så hårt namn, men diskret och fint ändå. Lite metallic-syren liksom. När jag kom hem med de här slitna tipparna fanns det nya lack i brevlådan! Jag orkade inte byta, men kunde inte hålla mig. Så jag bättrade helt enkelt på Essie-lacket med en av nykomlingarna.

BB Couture - Naughty Navigator
Jag förstår inte riktigt det här namnet, men lacket är snyggt. Tyvärr är det inte riktigt lika blingigt på nageln som det är i flaskan, men snyggt ändå.  Det här är två lager över Essie.

Nothing Else Metals, Naughty Navigator
Helt ok kombination, så då kunde man gå till jobbet en dag till utan att skämmas alltför mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar