tisdag 12 mars 2013

Smoke on the water


Ibland stöter man på lack som ser så spännande ut i flaskan att man inte kan vänta med att se hur de ser ut på nageln. Smoke är ett sånt.

BB Couture - Smoke
Syns det på bilden hur coolt det är i flaskan? Liksom marmorerat nästan. Detta trots att jag skakat och snurrat på flaskan. Nu trodde jag väl inte att det skulle bli marmorerat på nageln, men det hade varit rätt snyggt.

Istället blev det en läcker varmt grå färg som är nästan lite grynig/sandig i utseendet. Här är det två lager, men det var snudd på att det räckte med ett lager. Jag gillar det skarpt.

Uppdatering!
Efter ett par dagar var Smoke en smula slitet i topparna. Jag hade inte tid att byta, så jag lade över ett orange krackeleringslack för att maskera lite.

Tevez - nr 05

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar