måndag 11 mars 2013

Vår snart?

Förra veckan hade jag vårkänningar, men nu är det kallt igen. :-(

Jaja, här kommer lite grönt för att vänta in våren.

BB Couture - Grasshopper
Det här lacket gillar jag. Grasshopper är blekt, blekt grönt med ett fint skimmer i. Jag vet inte om jag tänker på gräshoppor när jag ser det, men glad blev jag. Det blev tre lager för att få det jämnt.

BB Couture - Boned Invader
Boned Invader är olivgrönt med skimmer. Undrar hur många sådan lack jag har egentligen? Jaja, det är en färg jag tycker mycket om. Två lager räckte bra här.

Wet n' Wild - SaGreena the Teenage Witch
Mjukt gräsgrönt i två lager. Det jag tycker sämst om är namnet. SaGreena the Teenage Witch är inte ett jättebra namn. Jag förstår poängen, de hade en bunt lack som skulle döpas efter tv-serier. Men ändå.

H&M - Bon Voyage
I flaskan är det här lacket lätt duokromt i grönt och blått. På nageln är det nästan bara grönt. Men en snygg grön. Två lager av Bon Voyage.

Bon Voyage, SaGreena the Teenage Witch
Här ser visst Bon Voyage väldigt blått ut. Hmmm, det kanske var lite färgskiftningar i det trots allt.

Så, nu har jag gjort mitt för att åkalla våren. En vän sa idag att hon har börjat känna av pollensäsongen. Så då borde det snart börja spira tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar